E-ügyintézésDigitális Ügyintézési Rendszer    
EPER bemutató Lekicsinyít
eper-lány.jpg
FILM: könyvelés
  

e-IKTAT telepítése Lekicsinyít
certop.jpg
TÖLTSE LE, telepítse!
Érvényessége: 2019.07.31.
  

Friss fórum bejegyzések Lekicsinyít
Válasz: Kataszteri lap átmozgatás
Tisztelt Angyal Veronika!A betétlapok között nem mozgathatók át a...
Kataszteri lap átmozgatás
Tisztelt Cím! Szeretném megkérdezni, hogy lehetséges-e a progr...
Válasz: Katawin program áttelepítése másik gépre
Tisztelt Fuczai Gábor!Kérjük, ez ügyben hívja ügyfélszolgálatunka...
Válasz: Katawin program áttelepítése másik gépre
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy eddig windows xp-n használ...
Válasz: Katawin program áttelepítése másik gépre
Tisztelt Mihály-Bársony Judit!A legegyszerűbb, ha a program mappá...

Ismertető Lekicsinyít

DIGITÁLIS ÜGYINTÉZÉSI RENDSZER

A rendszer feladata az önkormányzat és a külvilág közti kommunikáció digitális feldolgozása.

Tévhit, hogy "a településen lakók nem használják az internetet, felesleges bevezetni".
A személyes és az internetes ügyintézés csak annyiban különbözik, hogy a személyesnél az önkormányzati dolgozó rögzíti az adatokat!

A lényeg, hogy a rendszer számítógépen rögzíti a teljes kommunikációt, dokumentálja, archiválja és minden arra jogosult számára megtekinthetővé, visszakereshetővé teszi azt. Az internet ellátottság növekedése pedig folyamatosan csökkenti az ügyfélszolgálat terhelését.

A rendszer érezhetően javítja az önkormányzat megítélését a lakosság és a vállalkozók szemszögéből: pontos tájékoztatás, gyors ügyintézés, megszűnő sorbanállás.
Alkalmazása minimális költséggel jár, sőt költségeket takarít meg.

E-önkormányzati ügyintézés 3 szintjét biztosítja:

1. Önkormányzati honlap: Számítástechnikai és design ismeretek nélkül létrehozható és könnyedén frissíthető a település és az önkormányzat honlapja.

2.  Letölthető dokumentumok, űrlapok: Az önkormányzat fel tudja tenni, a lakosság és a vállalkozók pedig az interneten keresztül le tudják tölteni a dokumentumokat.

3. On-line időpontfoglalás és űrlap kitöltés: A felhasználók azonosítása a kormányzati ügyfélkapuval történik. A rendszer felépítése biztosítja, hogy újabb és újabb űrlapokkal lehessen bővíteni a rendszert.

Elektronikus ügyintézés: A cél nem csak az ügyfelek életének  megkönnyítése. Az önkormányzati ügyintézők is ezen a felületen rögzítik az adatokat. A személyes és távoli ügyintézés eredménye azonos adatbázisba kerül. Minta rendszer: http://minta.ugyintez.hu

Professzionális iktatás: Az elektronikus ügyintézés egy iktató és dokumentumkezelő rendszerhez kapcsolódik. Az elektronikus és a hagyományos dokumentumok integrált, egységes kezelésével válik teljessé a digitális ügyintézési rendszer.

diagram-dür.jpg

     

E-ügyintézési rendszer tesztelés és létrehozás Lekicsinyít

Elérhető mintarendszerünk: http://minta.ugyintez.hu/


     

 
Főoldal|Kataszter|Iktatás|EPER|E-ügyintézés|Elérhetőség|Robotok