|
|
|
|
|
Ügyintézői feladatok
|
|
|
|
Az ügyintéző az alábbi menüpontokat éri el:
Új ügyek Az ügyfelek által beküldött olyan új ügyek, melyek még senkihez sem tartoznak.
Nyitott ügyeim Az ügyintézőhöz tartozó, folyamatban lévő ügyek.
Lezárt ügyeim Az ügyintézőhöz tartozó, lezárt ügyek.
Elérhető nyitott ügyek Az ügyintézői csoport azon ügyei, melyekhez még nincs kijelölt ügyintéző.
Elérhető lezárt ügyek Az ügyintézői csoport lezárt ügyei.
Egy ügy adatlapja az üggyel kapcsolatosan minden eseményt rögzít. Az "Ügy levétele" -re kattintva az ügyintéző felveheti a saját ügyei közé a kiválasztott ügyet.
A "Részletek" linkre megjelenő adatlap alján az ügyintézének lehetősége van: - válaszolni az ügyfélnek, - megváltoztatni az ügy állapotát, státuszát, - átadni az ügyet másnak.
A rendszer a választ automatikusan e-mailben is elküldi az ügyfélnek.
Amennyiben az ügyintéző válaszol egy ügyre, a rendszer automatikusan e-mailt küld az ügyfélnek.
Pl. az alábbi üzenetet:
Tisztelt Csizmazia Tibor!
Az Ön által indított e-önkormányzati ügyet munkatársaink frissítették:
Az ügy azonosítója: 36 Létrehozás ideje: 2006. 09. 26. 12:00:00 Típusa: Szülői felügyeleti jog gyakorlás Státusza: Feldolgozás alatt Üzenet, megjegyzés: -------------------------------------------------------------------------- Tisztelt Ügyfél!
A megadott időpontban várjuk. Kérjük, hozza magával személyi igazolványát! --------------------------------------------------------------------------
Ezt az üzenetet az ugyintez.hu rendszer küldte Önnek. Kérjük, ne válaszoljon erre a levélre, mert az munkatársaink nem fogják megkapni. A nyitott ügyeinek kezeléséhez be kell lépnie rendszerünkbe az alábbi címen: ugyintez.hu
UGYINTEZ.HU - Elektronikus Önkormányzati Rendszer
|
|
|
|
|
|
|
|
|