E-ügyintézésÜgyfelek lehetőségei    
EPER bemutató Lekicsinyít
eper-lány.jpg
FILM: könyvelés
  

e-IKTAT telepítése Lekicsinyít
certop.jpg
TÖLTSE LE, telepítse!
Érvényessége: 2019.07.31.
  

Ügyintézés dokumentáció Lekicsinyít
  

Ügyfelek lehetőségei Lekicsinyít


Az ügyintéző az alábbi menüpontokat éri el:

Ügykategóriák
A településen elérhető ügykategóriák, ügytípusok. Dokumentációk, űrlapok megtekintése.

Új ügyek
Az ügyfél a településen elérhető ügytípusok közül választhat. 
Lehetősége van új ügyet indítani, időpontot foglalni.

Nyitott ügyeim
Az ügyfélhez tartozó, folyamatban lévő ügyek.

Lezárt ügyeim
Az ügyfélhez tartozó, lezárt ügyek.


A település (adminisztrátori) beállításának megfelelően megjelennek az elérhető ügykategóriák, azon belül az ügytípusok.

Ezután megjelenik a kiválasztott ügytípus ügyleírása, a kapcsolódó letölthető dokumentumok, űrlapok.

Az ügyleírás alatt a következő választási lehetőségeink vannak:

- időpontfoglalás,
- üzenetküldés,
- űrlap kitöltése (ha van).

A felsoroltak mindegyike automatikusan egy új ügyet hoz létre.

Amennyiben egy űrlapot az ügyfélkapus bejelentkezésen keresztül tölt ki az ügyfél, az űrlap hitelesnek minősül, így csak akkor kell személyesen befáradni, ha ezt az adott ügy előírásai megkövetelik.

Ügyfélkapu nélkül kitöltött űrlap csak az ügymenet gyorsítására szolgál, mindenképpen meg kell jelenni az ügyfélszolgálaton. Azonban már ez is hatalmas előny:

- nem kell az ügyintézőnek elmagyarázni az űrlap kitöltését,
- az ügyfél végzi el az adatok rögzítését,
- lehetőség van adatpótlást kérni (válaszüzenetként),
- csak az aláírás miatt kell befáradni (akár soron kívül).

 


Az új ügy indítás hasonlít az ügykategóriák menüpontban találhatóhoz. Azonban itt az összes ügytípus együtt látható, és nem jelennek meg az ügyleírások. Emiatt a gyakorlottabbak számára gyorsabban használható.

Választási lehetőségeink:

- ügyleírás megtekintése,
- üzenetküldés,
- időpontfoglalás,
- űrlap kitöltése (ha van).

A megtekintésen kívül a felsoroltak mindegyike automatikusan egy új ügyet hoz létre.

Amennyiben egy űrlapot az ügyfélkapus bejelentkezésen keresztül tölt ki az ügyfél, az űrlap hitelesnek minősül, így csak akkor kell személyesen befáradni, ha ezt az adott ügy előírásai megkövetelik.

Ügyfélkapu nélkül kitöltött űrlap csak az ügymenet gyorsítására szolgál, mindenképpen meg kell jelenni az ügyfélszolgálaton. Azonban már ez is hatalmas előny:

- nem kell az ügyintézőnek elmagyarázni az űrlap kitöltését,
- az ügyfél végzi el az adatok rögzítését,
- lehetőség van adatpótlást kérni (válaszüzenetként),
- csak az aláírás miatt kell befáradni (akár soron kívül).


Az ügyfél által elérhető funkciók hasonlítanak az ügyintézői felülethez.

Megjeleníthetők a nyitott és lezárt ügyek, azok részletes adatai.

Az egyes ügyekben lehetséges:

- kommunikálni az ügyintézővel,
- időpontot foglalni,
- űrlapokat kitölteni.  

A kommunikáció során a rendszer automatikusan e-mailt küld az egyes eseményekről az ügyfélnek.

Az adminisztrátor által rögzített ügyfélfogadási időnek megfelelően ki lehet választani az megfelelő napot:

idopont.jpg

A nap kiválasztása után meg kell adni az órát. Az időpontok a beállításnak megfelelő. Például félóránkénti ügyfélfogadás esetén:

idopont perc.jpg

  

 
Főoldal|Kataszter|Iktatás|EPER|E-ügyintézés|Elérhetőség|Robotok